Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2008 14:58 - Климатът изпада в климактериум или пестете хартията, че да има за рекламни флайъри
Автор: taralejkite Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3011 Коментари: 2 Гласове:
0



5 юни 2019 г.
Мило дневниче,
Днес беше чудесен ден. Понеже няма парно, излизаме в „дървена ваканция”! Класната каза, че през цялата си учителска практика такова чудо не е виждала, а е бая дърта – Марто от 5 „в” разправя, че е била съученичка на майка му. И кво пък толкова? Ще кажеш, че за пръв път в живота си вижда сняг. Ние с аверите веднага гепихме пликове от леля Гинче чистачката и отидохме да се пързаляме в Борисовата. Момичетата не бяха много доволни. Опитахме се да ги развеселим. Съборихме ги в снега и ги направихме на „мечки”. Мишо снимаше всичко с телефона и довечера ще го качи във ви бокса. Естествено, ще ползва ник, да не стане като с оная глупачка Силвия, дето ъплоудваше с истинското си име и после я водиха в учителската да я мъмрят. В общи линии по-готин 5 юни не помня да съм имал досега!

6 юни 2019 г.
Мило дневниче,
Много тъпо. Тъкмо снощи се уговорихме с десетокласниците да ходим да се пързаляме на Перловската река и тая сутрин всичко се прецака. Не само, че няма никакъв сняг, но е толкова горещо, че се наложи да си намажа мишниците с ролковия дезодорант на татко против изпотяване. Класната се обади, че следобед ще имаме часове и че контролното по география не се отменя. И като знам колко коли се задръстват на Сточна гара, пак има да набивам крак до даскало в тая смрад.

14 юни 2019 г.
Мило дневниче,
Прецакан съм! Оставят ме на поправка по география! И за всичко това е виновна моята любознателност. Оня ден гледах по Дискавъри как Северния полюс се обезледил и белите мечки по цял ден само плуват. Да, обаче в учебника пише, че климатът там бил арктичен и географичката ме зацафари, щото писах тропичен. Ама ако си мисли, че цяло лято ще чета, да има да взима!

18 август 2019 г.
Мило дневниче,
На географичката й разказах играта! Писах на Боян Биолчев в Антарктида и той ми прати снимка с автограф. На снимката са той и една бяла мечка – пият фреш от портокал по бански. С това окончателно й доказах, че климатът на Северния полюс си е чисто тропически. Нашите бяха толкова доволни от мен, че ще ме пращат на летен лагер на Обзор. Голям купон ще падне!

25 август 2019 г.
10.00 ч.
Мило дневниче,
Седя си под козирката на двора до лагерния огън, пуша и псувам. Мислех си, че лошо стечение на обстоятелствата е да си извадиш бележка за остра вирусна инфекция и после класната да те засече в компютърния клуб, но се оказа, че има и по-зле. Аман от тоя сняг! Хубаво ми казваше мама да си взема пуловера. Сутринта ми се обади – в София било 45 градуса и всичкият боклук смърдял невъобразимо. Майка ми е голяма чистница и постоянно дига скандали на леля Ленче от петия, задето замеря бездомните кучета с пластмасови бутилки от балкона. При нас в Обзор пък е минус 10. Ако до 3 дни времето не се оправи, мисля да се изнасям обратно. Голяма излагация, при положение, че обещах на момчетата да сваля спасителка на плажа.

15.00 ч.
Мило дневниче,
Вече не знам какво да мисля. Голям зор в тоя Обзор. Преди половин час ни връхлетя някакво торнадо и издуха половината лагер. А едно момиче от съседния клас вятърът го запокити на смокинята. Сняг вече няма и се стоплихме, обаче под разтопеното се показаха умрели чайки. Шефката на лагера се обади в телевизията и една кака с микрофон дойде да пита дали сме се изплашили. Довечера ще ни дават по новините.

26 август 2019 г.
10.00 ч.
Мило дневниче,
Най-после сме на плажа! Планът за днес е следният – до обяд - къпане, а следобяд, ако не завали, ще бръмчим с моторчета из Обзор и ще дразним лелките от два до четири.

10.30 ч.
Планът се променя. Теньо от 4 “г” настъпи пирон на строежа до моста. Половината от техния клас излязоха от морето целите в мазут. Аз се разминах леко – само съм леко изгорял и имам няколко мехура на гърба, но въпреки всичко целия лагер ще ни водят на доктор във Варна.

21.00 ч.
Утре нашите идват да си ме вземат. Мама каза, че на море повече няма да ме пуска сам и другата седмица заминаваме на планина.

1 септември 2019 г.
Мило дневниче,
Планината ми се размина, защото в тая жега от 49 градуса на сянка станал пожар и хижата изгоряла. То гората също, ама на кой му пука. Наште решиха да емигрираме на Северния полюс, защото там е доста по-студено – само 30 градуса и при това почти няма урагани. Вярно, ще трябва да живеем на платформа върху водата, но поне се отървах от училището. То и без това там нищо не разбират от наука и особено географичката, дето се опитваше да ми обяснява, че на Северния полюс климатът бил арктичен. Мило дневниче, извинявай, ама повече няма да пиша в теб, понеже хартията вече не достига и май ще трябва да те рециклират за рекламни материали против глобалното затопляне.

***
КЛИМАТИЧНИТЕ ПРОМЕНИ СА ФАКТ.



Гласувай:
0



1. krotalka - Нищо чудно и това да се случи. Спо...
02.05.2008 15:10
Нищо чудно и това да се случи. Спомням си , че преди 20 или повече години валя сняг на 24 май. Прекъснаха манифистацията...?!
цитирай
2. cefulesteven - Да го нарека антиутопия не мога. ...
02.05.2008 15:44
Да го нарека антиутопия не мога. Въпреки, че литературно написано, като жанр може да се нарече. То си е прогностика, при това най-вероятно точна.

Поздрави. И за темата. И за хубавото изпълнение. И за свежарското чувство за хумор при наличието на сериозните неща за които говориш.

:)

Интересно ми е какво е мнението на най-ревностните глобалисти, по-въпроса.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: taralejkite
Категория: Лични дневници
Прочетен: 570734
Постинги: 46
Коментари: 332
Гласове: 464
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930