Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2007 09:24 - Предизборно
Автор: taralejkite Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4361 Коментари: 0 Гласове:
0



Зейнала пред мене урна
чака вота си да турна,
чака вота да си дам,
за кого ли – аз не знам!

Кво ме брига мен за Бриго,
щом за мене го не брига -
агентур да ме строява
и акъли да ми дава! 

Кво ми пука за Ипон
и за шефа му рапон,
дет кат няк’ъв Прометей
лампи щрака и умней!

Дреме ми за Юлияна,
и на скритото в дюкяна,
с мъж, по-грозен от Кошлука
щях да плача не от лука!

Ех, със клетки мозъчни да бях изтрити
я за ку-ку, я за... Тити
можеше да дам и вот.
Но, уви, не съм идиот!

А пък жълтата Антония
ми докарва полифония -
царска, къдрава или пък панайотка
се преглъща само с водка.

Марто бил обичал София,
аре не на мене, значи, тия -
джойнтът прави мозъчна атрофия
или твърде много кинти те влекат към простотия...

Кво да правя с тоя от Атака,
дет’ при тях дъска им трака
тия странни Волни каратисти
са досадни като детски глисти.

Ами леличката – Смешка
По-известна като Нешка?
С двата свята се развява по света
и реве за джоб-пара!

Кво да кажа за Гибона –
върна се и той на клона,
чий го тражи в ДеПеСе -
чудят се и в Левски Ге!

Ти лети, или хвърчи по мода нова,
но Кристина Димитрова
с тоз’ костюм кат’ Андромеда
в космоса да дири си победа.

Зейнала пред мене урна –
иска вота да си турна –
гражданство да съм активно
във държавата пасивна.

Искам сутрин, като стана,
рейс навреме аз да хвана,
искам и по тротоара
никой вече да не кара,

искам дупките запълнени,
празни – кофите препълнени,
искам никой да не пуши,
искам смогът да не дУши,

искам тия от Екуест
да ми върнат кино Сердика
и по новините в шест
да им кажат “Браво, Еврика!”

Искам гладичък асфалт,
искам улици без кал,
искам пълната промяна,
да гласувам и нормално,


Искам! После... с крясъци се будя.
Гражданската съвест – тоже.
В безизходица се чудя –
кой е кметът, дето може?!

Сори, не ви ща чаршафа,
на, четете ми го моя!
Автобусите с овцете спряха
пред школото, зад завоя.

Кънчо, Райчев, Мира, Сова
Ще ги коментират после.
И по БиТиВи и Нова
Ще редуват разни гости.

Кво ги брига тях за нас?
Брига ги за моя глас.
Пускам ви го ей сега,
Пускам ви го, на ви – “ААААААААААААААААААААААААААААА!”



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: taralejkite
Категория: Лични дневници
Прочетен: 570891
Постинги: 46
Коментари: 332
Гласове: 464
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930