Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2007 21:14 - Нормално ли е мъжете да си правят брулаж?!
Автор: taralejkite Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2707 Коментари: 4 Гласове:
0



        Хигиената е важно нещо. Особено в жегите. Така поне твърдят повечето реклами, в които жени търчат през половината земно кълбо, без да изръсят и капка пот, благодарение на дезодоранти, а други жени носят под мишниците си прасета, защото не ползват същите тия анти-потки. 

         Лично аз отдавна съм престанала да се возя в градския транспорт, защото трамвайните мотриси, например, са заприличали на плажна ивица. Съвсем сериозно! Непоносима жега. Полуголи тела, натъпкани на квадратен сантиметър в пози, на които “Кама сутра” може само да завижда. Имаш чувството, че се пържиш от часове, но няма как да се добереш до водата – твърде е гъчкано. Гладен си, мечтаеш за пица. Или за каквото и да е. И тогава отнякъде се появява лелката с гевреците! Същински catcher in the трамвай! Само дето не вика “Топли-и-и-и, парят!” Не-е-е, лелката е много по-хитра. Замъква се до някоя седалка, ле-е-еко разгръща хартиения си чувал, натъпкан с гевречета, закупени малко по-надолу от главната геврекопродавачница и чака миризмата да свърши своето. Гражданите от начало се опитват да не обръщат внимание, но после започва симфония за стотинка в заден джоб. Като прибавим и чичката с акордеона, май засега само с надуваем крокодил не съм се снимала в трамвая, но и за това не е късно. Както и да е, думата нали беше за гигиената. 

        Ходя си обута по асфалта, значи един ден, слушам музика и търся пола до земята, ама не китайска и не прозрачна и не щеш ли – гледам следния надпис: 

image

        Почистване – добре, нали хигиена имаме да поддържаме, масажи – пак харно, коли, моли, маникюри – ясна работата, но какво, по дяволите значи брулаж?! Ей, не съм спала! Дали нещо се брули, или нещо се лаже? И защо не съм си го правила досега?! И какви последствия евентуално ще има това, че не съм си го правила, върху сегашния ми имидж? И защо най-добрата ми приятелка не ме е предупредила, че има такова нещо? Дали и мъжете ходят на брулаж? И ако ходят, то какво им брулят? Цяла нощ се мятах в двуперсонното ми легло от единия на другия персон, измъчвана от ей такива жизненоважни питаници за брулажа. Накрая не издържах и отидох да анкетирам мацката в салона относно характера на тая продецура. Момичето беше много мило и ми обясни. 

        И все пак един въпрос все още не ми дава мира: “Нормално ли е мъжете да си правят брулаж”?!?!



Тагове:   мъжете,   нормално,


Гласувай:
0



1. leftismer - А на мен...
29.06.2007 23:40
... не ми стана ясно защо спи един персон на място за двама персони ;)
цитирай
2. taralejkite - Ами
30.06.2007 14:39
за разкош :)
цитирай
3. elame - ееййй
04.07.2007 23:01
какво значи деее? И аз май не съм 'най-дибрата' ти приятелка, така ли дружбата??? А?? А?? (и само внимавай кви ще ги отговориш!)
цитирай
4. taralejkite - Мислех, че никой
07.07.2007 17:37
няма да попита :) Значи "премахване на цъфтящите връхчета на косата, посредством изгаряне". Нещо като подкъсяване на маникюра с киселина или топене на излишни килограми с лазер, предполагам. Много напредничаво.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: taralejkite
Категория: Лични дневници
Прочетен: 570894
Постинги: 46
Коментари: 332
Гласове: 464
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930